طب چینی می تواند کمک به کنترل بیمار PKD بیماری خود را خوب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند کمک به کنترل بیمار PKD بیماری خود را خوب

HADDAN یک مرد 49 ساله است، او دارای یک سابقه خانوادگی از PKD، پدر خود را از این بیماری سه برادر خود را کشته بود و و یک خواهر در حال بدست گرفتن دیالیز در حال حاضر.

برخی از سنگ و کیست در کلیه دوجانبه او وجود دارد، بزرگترین کیست در کلیه چپ است به 44 * 45MM رسیده، و بزرگترین کیست در کلیه راست به 42 * 41mm رسیده بود. همه کسانی که کیست و سنگ در کلیه خود را از کلیه ها بزرگ شده است. او همیشه درد در هر دو طرف شکم و کمر احساس می کنم. چه چیزی بیشتر، هر دو اندام خود را متورم شد. آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین سرم را دارد بالا تا 829umol / L. دکتر به او توصیه می شود به دیالیز، اما او خودداری کرد، چرا که او فکر دیالیز نمی تواند کمک کند او خلاص شدن از شر کسانی که درد، او انجام زندگی می کنند مانند خواهر و برادر او و نه پدرش را نمی خواهم.

او آماده را درمان بود که پسرش از او اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های منحصر به فرد در بیمارستان ما گفت. پسرش به او گفته که او آموخته است که برخی از درمان های جدید می توانید او را زندگی می کنند بهتر کمک کند و دور از دیالیز وجود دارد، او خیلی مشتاق به دانستن کسانی که درمان بود.

با امید به زندگی او را به بیمارستان ما آمد، پس از آن، او نگاه ضعف و افسردگی، شما می توانید هیچ اثری از لبخند بر روی صورت خود را ببینید. پس از بررسی سیستماتیک، دکتر ما متوجه شدم که وضعیت او بسیار سنگین تر از او گفت، به طوری که آنها یک برنامه درمانی مربوطه را برای او را در زمان ساخته شده است.

پس از 5 روز درمان، فراز سطح کراتینین سرم خود را به 687umol / L از 829umol / L و بیش از وضعیت او در برخی از درجه بهبود کردم. او گفت: "طب چینی موجود شگفت انگیزی است" با لبخند در چهره اش، این اولین بار است که لبخند او را ببینید. در این روش درمان یک ماه، سطح کراتینین سرم خود کاهش روز به روز. قبل از تخلیه، سطح کراتینین است به 560umol / L، 300 umol / L پایین تر از قبل. بزرگترین کیست در کلیه راست او کوچک شدن به 38 * 34mm، کیست در کلیه چپ خود را کوچک تا 36 * 34. سنگ کلیه تقریبا ناپدید شد.

"آمدن به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست ترین من تا کنون ساخته شده است." بیمار با هیجان گفت.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: